Moda bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolejny sezon przynosi coraz to nowsze trendy. Coś staje się hitem sezonu, by wkrótce stać się passe, a potem znów wrócić do łask.
Obecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie – sprawiła, że stresujemy się bardziej niż przed pandemią, a cierpi na tym nasz sen.
W polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie zupełnie nowa, 5. generacja pickupa Mitsubishi L200 2016.
Tuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać tempa i do końca roku planuje wypuścić na rynek jeszcze trzy zupełnie nowe modele inteligentnych zegarków.
Dobrze dobrany zegarek świadczy o klasie właściciela i jego wyczuciu gustu. Nie musi być drogi, by przykuwał uwagę, był oryginalną ozdobą i podkreślał stylizację. W nadchodzącym sezonie hitem będą zarówno takie modele,
Nowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monochromatycznej, by uczcić powrót mody do czerni, ciemnych odcieni szarości oraz bieli. Niniejszy zegarek jest symbolicznym uosobieniem siły, funkcjonalności oraz bardz
Nikogo już nie dziwi widok osoby trenującej w parku, czy na pobliskiej bieżni. Zorganizowane zawody biegowe cieszą się dużym zainteresowaniem i ich organizatorzy nie muszą martwić się o frekwencję.
Zwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dziś zdecydowanie coś więcej.
Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek wymarzonymi ambasadorami. Taka współpraca wzmacnia wizerunek brandu i może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowej. Do jej
Martyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dziennikarka przyznaje, że nie zdejmuje go nawet, kiedy śpi. Jest on dla niej elementem biżuterii, który nadaje charakteru – zwłaszcza w podróży, kiedy nie może pozwolić s