Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek wymarzonymi ambasadorami. Taka współpraca wzmacnia wizerunek brandu i może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowej. Do jej
Obecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie – sprawiła, że stresujemy się bardziej niż przed pandemią, a cierpi na tym nasz sen.
Poznańska firma Goclever rozszerzyła ofertę inteligentnych zegarków Chronos o dwa nowe modele – Colour 2 i Connect 2. Pierwszy z nich jest klasycznym smartwatchem, z kolei drugi to wielofunkcyjne urządzenie.
Popularyzacja rozwiązań z zakresu internetu rzeczy pozwala wdrażać innowacyjne platformy oraz urządzenia do opieki nad starszymi osobami. Powstają wyspecjalizowane elektroniczne nianie, gadżety do noszenia informujące bliskich
W pierwszym półroczu 2018 r. systemem BLIK dokonano 33 mln transakcji – to tyle, ile w całym ubiegłym roku. Popularność płatności mobilnych wpisuje się w ogólny trend, jakim jest odchodzenie od gotówki na rzecz cyfrowych f
Czasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy tylko w celu sprawdzenia godziny, są za nami. Dziś to już zdecydowanie coś więcej.
Współczesne smartfony coraz częściej wyposaża się w duże, bezramkowe ekrany oraz obudowy wykonane ze szkła bądź ceramiki. Materiały takie, choć wyglądają estetycznie, są bardziej narażone na zachlapania. Po pęknięciu
Smartwatch dla tradycjonalistów – chyba tak można określić nowy produkt MyKronoz. W końcu to brzmi lepiej niż „model dla zapominalskich” prawda? Skąd taki pomysł? W przypadku tego urządzenia można czasem zapomnieć o ł
Zmiana czasu nie pozostaje bez wpływu na nasze zdrowie. Pamiętajmy o tym nie tylko podróżując do innej strefy czasowej, ale nawet wtedy, kiedy przesuwamy nasze […]
Kiedyś służył tylko do mierzenia czasu, dziś ludzie traktują go jako praktyczną ozdobę nadgarstka. Jest doskonałym uzupełnieniem stylizacji – zarówno tej codziennej, jak i wizytowej.