Data publikacji: 2016-04-15, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omega wprowadza na rynek zegarki odporne na pole magnetyczne o sile 15 tys. gausów. To siła spotykana w rezonansie magnetycznymKategoria: Nowe technologie, L
Data publikacji: 2021-01-05, 14:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc vKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze sa
Data publikacji: 2017-06-01, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szwajcarska luksusowa marka z polskim rodowodem wraca na rynek po 100 latach. Czapek & Cie debiutuje w Polsce unikalną kolekcjąKategoria: Konsument, BIZ
Data publikacji: 2016-04-08, 13:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz uderza z nowym designemKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDobrze mieć wybór. Im większy, tym najczęściej lepiej dla kupującego. Wiedzieć o
Data publikacji: 2016-06-29, 14:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZeSport – zegarek nawet na najtrudniejsze trasyKategoria: IT i technologie, LIFESTYLENie wszyscy lubią biegać na bieżni czy po ulicy. Istnieje spore gron
Data publikacji: 2014-12-23, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alkomat połączony ze smartfonem czy zegarki mierzące kroki to jedne z najpopularniejszych prezentów dla fanów inteligentnej elektronikiKategoria: Nowe tec
Data publikacji: 2017-01-27, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chronos Connect 2 i Chronos Colour 2 – nowa generacja smartwachy GocleverKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEPoznańska firma Goclever rozszerzyła ofert�
Data publikacji: 2020-04-15, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2e – już w sprzedaży z inteligentną wagą i nową aktualizacjąKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch GT 2e – najnowszy sportowy
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport