Data publikacji: 2019-03-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartfony w przyszłości mają być noszone na ręku niczym zegarek. Nie będą też korzystać z tradycyjnych kart SIMKategoria: Gry i rozrywka, INNOWACJENa
Data publikacji: 2019-04-18, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie forma na lato, a zdrowie na lata, czyli o co biega w zegarkach sportowychKategoria: Styl życia, LIFESTYLEBez względu na to, czy szykujesz się do bicia
Data publikacji: 2021-01-05, 14:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc vKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze sa
Data publikacji: 2018-09-28, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzęt paramedyczny staje się coraz bardziej zaawansowany. Na rynku pojawiają się urządzenia służące do relaksu, redukcji stresu czy poprawy jakości sn
Data publikacji: 2020-02-28, 06:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paulina Krupińska-Karpiel: Postaramy się z Damianem Michałowskim być partnerami w „DD TVN”. Nie będziemy rywalizować o puentęKategoria: Media, LIFES
Data publikacji: 2018-06-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lokalizatory GPS pomagające w odnajdywaniu dzieci i osób chorych na Alzheimera coraz bardziej zaawansowane. Znajdują zastosowanie także w biznesieKategoria
Data publikacji: 2017-10-14, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TAG Heuer przedstawia historię zegarków i wyścigówKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLETAG Heuer, szwajcarska firma słynąca z luksusowych zegarków, zapreze
Data publikacji: 2019-03-11, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nanopowłoka sprawi, że smartfony będą odporne na wodę nawet po uszkodzeniu ekranu. W przyszłości z telefonami będzie można nurkować nawet na głęboko
Data publikacji: 2017-11-16, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczne marzenia do spełnieniaKategoria: Dom, LIFESTYLEBoże Narodzenie to czas, kiedy możemy porzucić codzienny pośpiech i skoncentrować na tym, co
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport