Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek wymarzonymi ambasadorami. Taka współpraca wzmacnia wizerunek brandu i może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowej. Do jej
City break – czyli krótki, weekendowy wypad do dużego miasta – zdobywa coraz większą popularność i coraz szersze grono pasjonatów.
Lexus dodał do linii Crafted for Lexus dwa kolejne, niezwykle ciekawe produkty - lampę Inaho i zegar World Clock.
Największe firmy z sektora elektroniki konsumenckiej coraz częściej prezentują urządzenia typu smart wearables. Coraz chętniej mówią też o stosowaniu technologii elastycznych wyświetlaczy. Podczas berlińskich targów IFA 201
Fitbit Ionic: adidas edition jest wynikem partnerstwa Fitbit i adidas ogłoszonego w ubiegłym roku. Został tak zaprojektowany, aby umożliwić sportowcom na dowolnym poziomie zaawansowania poprawienie swojej wydajności, dzięki okre
Czasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy tylko w celu sprawdzenia godziny, są za nami. Dziś to już zdecydowanie coś więcej.
Polacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriach elementu biżuterii i dodatku do stylizacji, niż samego tylko czasomierza – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Timex Polska.
Tag Heuer to szwajcarska marka zegarków, kojarzona od lat z samochodami i sportami motorowymi. Legendarny model Monaco Calibre 11, z kwadratową tarczą, nosił Steve McQueen w kultowym filmie “Le Mans” z roku 1971.
Średnie wydatki polskiej rodziny na tegoroczne obchody Bożego Narodzenia wzrosną wobec ubiegłorocznych o niemal 140 zł. Jeszcze wyższe będą w przypadku tych gospodarstw domowych, które zasilane są świadczeniem Rodzina 500 pl
Smartfony, tablety, konsole do gier – to od kilku lat jedne z najczęściej kupowanych prezentów na pierwsze komunie. W tym roku do hitów sprzedażowych dołączyły elektryczne hulajnogi i deskorolki, ale bardzo dobrze sprzedają