Data publikacji: 2020-09-15, 15:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2 Pro wkracza na polski rynekKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro wkracza na polski rynekHuawei poszerza portfolio smartwa
Data publikacji: 2019-01-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CES 2019: Smartwatche monitorują już ciśnienie krwi. Rynek medycznych wearables staje się coraz bardziej wyspecjalizowanyKategoria: Medycyna, INNOWACJENa
Data publikacji: 2018-12-12, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tegoroczne święta będą znacznie bogatsze. Polacy wydadzą na ich organizację prawie 24 mld złKategoria: Handel, BIZNESŚrednie wydatki polskiej rodziny
Data publikacji: 2019-12-10, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie 6 mln Polaków nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej. Aplikacja zamieniająca liczbę kroków na nagrody ma poprawić te statystykiKategoria: Spor
Data publikacji: 2016-06-29, 14:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZeSport – zegarek nawet na najtrudniejsze trasyKategoria: IT i technologie, LIFESTYLENie wszyscy lubią biegać na bieżni czy po ulicy. Istnieje spore gron
Data publikacji: 2019-11-18, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej, niż wyścig. Wszystko, co musisz wiedzieć o Le MansKategoria: Motoryzacja, LIFESTYLEJuż wkrótce na ekranach polskich kin zobaczymy film Le Mans �
Data publikacji: 2015-10-15, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie gwiazdy kochają zegarki. Mają po kilka sztuk na różne okazjeKategoria: Moda, LIFESTYLEDla polskich gwiazd zegarek to coś więcej niż zwykły cza
Data publikacji: 2018-09-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFA 2018: Zaprezentowano elastyczny zegarek o funkcjonalności smartfona. Urządzenie ma wejść na rynek jeszcze w tym rokuKategoria: Sprzęt i gadżety, INNO
Data publikacji: 2020-11-18, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, monochromatyczny, kultowy – Fieldforce Sport ChronoKategoria: Moda, LIFESTYLENowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monoc
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport