Data publikacji: 2021-01-05, 15:03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomócKategoria: Gadgety, INNOWACJEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie
Data publikacji: 2019-03-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartfony w przyszłości mają być noszone na ręku niczym zegarek. Nie będą też korzystać z tradycyjnych kart SIMKategoria: Gry i rozrywka, INNOWACJENa
Data publikacji: 2020-10-26, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche HONOR Watch GS Pro i HONOR Watch ES debiutują w PolsceKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDziś rusza przedsprzedaż wielofunkcyjnych zega
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2016-04-29, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch dla dzieci z funkcją SOSKategoria: IT i technologie, LIFESTYLETuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać
Data publikacji: 2021-01-05, 14:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc vKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze sa
Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2020-10-22, 14:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche DesignKategoria: Technologie, INNOWACJEGlobalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Desig
Data publikacji: 2016-11-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polscy przedsiębiorcy łączą siły, realizując wspólne projektyKategoria: Firma, BIZNES„Polak Polakowi wilkiem” to hasło już nieaktualne, ponieważ
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport