Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2016-02-02, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaszalej z biznesową stylizacją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowy dress code to wyzwanie dla niejednej kobiety, która nie lubi nudy w pracy. Wiemy, jak t
Data publikacji: 2018-01-29, 14:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wytrwać w postanowieniach noworocznych?Kategoria: Sport, LIFESTYLEJednym z najczęstszych postanowień noworocznych jest zrzucenie zbędnych kilogramów
Data publikacji: 2019-03-04, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzieci pod inteligentną ochronąKategoria: Dziecko, LIFESTYLEPokolenia rodziców zmieniają się, a wraz z nimi sposoby dbania o bezpieczeństwo dzieci. Obec
Data publikacji: 2015-11-09, 08:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na modowe zegarkiKategoria: Moda, LIFESTYLE„Jak w szwajcarskim zegarku” – powszechnie używane określenie na coś, co działa precyzyjnie i bezbł
Data publikacji: 2019-10-28, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opracowana przez Polaków aplikacja usprawni proces opieki nad osobami z demencją. Przyszłością są rozwiązania internetu rzeczy i robotyKategoria: Medycy
Data publikacji: 2019-06-19, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak docenisz Tatę w Dzień Ojca?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZbliżający się 23 czerwca to doskonała okazja do tego, by podziękować ojcom i docenić to,
Data publikacji: 2020-09-15, 15:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessuKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessuH
Data publikacji: 2018-02-28, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fitbit Ionic: adidas Edition – dla sportowców na dowolnym poziomie zaawansowaniaKategoria: Sport, LIFESTYLEFitbit Ionic: adidas edition jest wynikem pa
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport