Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2013-06-26, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGE i Orange testują wspólną sprzedaż usług. To element nowej strategii operatora telekomunikacyjnegoKategoria: Telekomunikacja, BIZNESOrange wspólnie z
Data publikacji: 2015-06-26, 10:01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tradycyjny (smart) zegarekKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiększość obecnych na rynku smartwatchy swoim wyglądem znacznie odbiega od klasycznego sty
Data publikacji: 2018-02-05, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gala Mobility Trends – podsumowanie roku 2017 w branży mobilnych technologiiKategoria: IT i technologie, BIZNES1 lutego 2018 roku podczas Gali Mobility Tre
Data publikacji: 2018-12-24, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inaho i World Clock, czyli lampa i zegarek od LexusaKategoria: Motoryzacja, LIFESTYLELexus dodał do linii Crafted for Lexus dwa kolejne, niezwykle ciekawe pr
Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2018-12-19, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla pokolenia Z smartfony są wymarzonym prezentem pod choinkę. Zwykle kupowane są w stacjonarnych salonach operatorówKategoria: Handel, BIZNESSprzęt elek
Data publikacji: 2016-10-20, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pięć modowych trików prawdziwego mężczyzny, które doceni każda kobietaKategoria: Moda, LIFESTYLEJak błyskawicznie oczarować kobietę i zwrócić jej
Data publikacji: 2015-09-28, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóryKategoria: Moda, LIFESTYLEDobrz
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport