Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2019-06-19, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak docenisz Tatę w Dzień Ojca?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZbliżający się 23 czerwca to doskonała okazja do tego, by podziękować ojcom i docenić to,
Data publikacji: 2020-11-18, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modny dodatek do jesiennej stylizacji – czyli idealny zegarekKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedyś służył tylko do mierzenia czasu, dziś ludzie traktuj�
Data publikacji: 2019-09-09, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFA 2019: Inteligentny zegarek zasilany ciepłem ciała i panelem słonecznym nie wymaga ładowania. Urządzenie może zrewolucjonizować rynek smartwatchyKate
Data publikacji: 2015-12-09, 11:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe Mitsubishi L200 2016 – inauguracyjna seria już w Polsce!Kategoria: Motoryzacja, BIZNESW polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie zup
Data publikacji: 2021-01-05, 14:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc vKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze sa
Data publikacji: 2015-11-02, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom miksuje muzykę w Sklepie BiegaczaKategoria: Sport, LIFESTYLEDwóch znakomitych DJ’ów, cztery godziny najlepszych setów, a wszystko to w ramach wyd
Data publikacji: 2020-04-22, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy zegarek outdoorowy Polar Grit XKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Grit X to outdoorowy zegarek o lekkiej konstrukcji, długim czasie pracy i nowych funkcja
Data publikacji: 2018-10-29, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Płatności za pomocą obrączki czy zegarka wchodzą do bankowości. W przyszłości będzie można płacić bez wyciągania smartfona z kieszeniKategoria: Sp
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport