Data publikacji: 2016-04-15, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omega wprowadza na rynek zegarki odporne na pole magnetyczne o sile 15 tys. gausów. To siła spotykana w rezonansie magnetycznymKategoria: Nowe technologie, L
Data publikacji: 2018-10-29, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Płatności za pomocą obrączki czy zegarka wchodzą do bankowości. W przyszłości będzie można płacić bez wyciągania smartfona z kieszeniKategoria: Sp
Data publikacji: 2020-11-18, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modny dodatek do jesiennej stylizacji – czyli idealny zegarekKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedyś służył tylko do mierzenia czasu, dziś ludzie traktuj�
Data publikacji: 2015-06-08, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego warto trenować z pulsometrem?Kategoria: Sport, LIFESTYLEMonitorowanie pracy serca to obowiązek nie tylko profesjonalnego sportowca. Biegać z pulso
Data publikacji: 2020-09-11, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Portfolio Huawei bogatsze o 6 produktów – premiera Huawei Developer ConferenceKategoria: Technologie, INNOWACJEPortfolio Huawei bogatsze o 6 produktów
Data publikacji: 2016-10-04, 08:37Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona „Ben 10” w Cartoon NetworkKategoria: Dziecko, LIFESTYLESuperbohater Cartoon Network, Ben Tennyson, powraca, by ratować świat przed złem w
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2017-10-09, 06:58Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krzysztof Hołowczyc zaprojektował zegarek. Rajdowiec przyznaje, że ma aż kilkanaście modeli na różne okazjeKategoria: Media, LIFESTYLESportowiec nie ro
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport