Data publikacji: 2017-05-12, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sezon komunijny w pełni. Tegorocznym hitem prezentowym elektryczne deskorolkiKategoria: Handel, BIZNESSmartfony, tablety, konsole do gier – to od kilku lat
Data publikacji: 2019-11-18, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej, niż wyścig. Wszystko, co musisz wiedzieć o Le MansKategoria: Motoryzacja, LIFESTYLEJuż wkrótce na ekranach polskich kin zobaczymy film Le Mans �
Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2019-12-10, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie 6 mln Polaków nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej. Aplikacja zamieniająca liczbę kroków na nagrody ma poprawić te statystykiKategoria: Spor
Data publikacji: 2018-06-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lokalizatory GPS pomagające w odnajdywaniu dzieci i osób chorych na Alzheimera coraz bardziej zaawansowane. Znajdują zastosowanie także w biznesieKategoria
Data publikacji: 2019-01-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CES 2019: Smartwatche monitorują już ciśnienie krwi. Rynek medycznych wearables staje się coraz bardziej wyspecjalizowanyKategoria: Medycyna, INNOWACJENa
Data publikacji: 2016-06-23, 14:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz: zaprojektuj zegarek swoich marzeńKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEKto od samego użytkownika ma wiedzieć lepiej, jak powinien wyglądać jego
Data publikacji: 2021-01-05, 15:03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomócKategoria: Gadgety, INNOWACJEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport