Data publikacji: 2019-11-14, 14:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Metaliczne srebro, czyli zimowy trend. Najciekawsze zegarki w modnej kolorystyceKategoria: Moda, LIFESTYLEDelikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajci
Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2019-10-28, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opracowana przez Polaków aplikacja usprawni proces opieki nad osobami z demencją. Przyszłością są rozwiązania internetu rzeczy i robotyKategoria: Medycy
Data publikacji: 2020-03-03, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ¬Kup Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm i dobierz dodatkowy pasek w dobrej cenieKategoria: Gadgety, INNOWACJEKażdy, kto kupi smartwatch Huawei Watch GT 2 w we
Data publikacji: 2017-06-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czasKategoria: Konsument, BIZNESZmienia się definicja pojęcia luks
Data publikacji: 2019-05-14, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – prezent na komunię sprzed lat. Przeżytek czy powracająca moda?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEOto cztery argumenty, dlaczego na prezent komunijny
Data publikacji: 2013-11-06, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Martyna Wojciechowska uwielbia zegarki – traktuje je jak biżuterięKategoria: Gwiazdy, LIFESTYLEMartyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dzienn
Data publikacji: 2021-01-19, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobi
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport