Data publikacji: 2015-11-09, 08:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na modowe zegarkiKategoria: Moda, LIFESTYLE„Jak w szwajcarskim zegarku” – powszechnie używane określenie na coś, co działa precyzyjnie i bezbł
Data publikacji: 2019-08-13, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walory estetyczne zegarków na rękę coraz ważniejsze dla PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLEPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriac
Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2016-09-21, 08:22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Strefa mocy od Ben 10Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEZ okazji nadchodzącej premiery nowej serii „Ben 10” wystartowała strona internetowa dedykowana kultowe
Data publikacji: 2019-08-02, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatche dla dzieci coraz popularniejsze. Pozwalają nie tylko na ustalenie pozycji dziecka, lecz także połączyć się z nim telefonicznie w razie potrzeb
Data publikacji: 2015-10-27, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dopasuj smartwatcha do swojego styluKategoria: IT i technologie, LIFESTYLECoraz częściej spotykanym dodatkiem są smartwatche, które coraz bardziej zaskaku
Data publikacji: 2015-09-03, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TRENING Z MUZYKĄ NA NADGARSTKU DZIĘKI TOMTOM SPARKKategoria: Sport, LIFESTYLE~Miłośnicy fitnessu mogą teraz słuchać muzyki podczas treningu i jednocze�
Data publikacji: 2018-02-28, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fitbit Ionic: adidas Edition – dla sportowców na dowolnym poziomie zaawansowaniaKategoria: Sport, LIFESTYLEFitbit Ionic: adidas edition jest wynikem pa
Data publikacji: 2019-05-23, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: City break w wielkim mieście – jak zaplanować pobyt?Kategoria: Podróże, LIFESTYLECity break – czyli krótki, weekendowy wypad do dużego miasta – zd
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport