Data publikacji: 2016-04-29, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch dla dzieci z funkcją SOSKategoria: IT i technologie, LIFESTYLETuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać
Data publikacji: 2020-10-26, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche HONOR Watch GS Pro i HONOR Watch ES debiutują w PolsceKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDziś rusza przedsprzedaż wielofunkcyjnych zega
Data publikacji: 2020-04-22, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy zegarek outdoorowy Polar Grit XKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Grit X to outdoorowy zegarek o lekkiej konstrukcji, długim czasie pracy i nowych funkcja
Data publikacji: 2016-04-28, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEPieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię? Wielkimi krokami zbliża si�
Data publikacji: 2018-12-12, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tegoroczne święta będą znacznie bogatsze. Polacy wydadzą na ich organizację prawie 24 mld złKategoria: Handel, BIZNESŚrednie wydatki polskiej rodziny
Data publikacji: 2019-01-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CES 2019: Smartwatche monitorują już ciśnienie krwi. Rynek medycznych wearables staje się coraz bardziej wyspecjalizowanyKategoria: Medycyna, INNOWACJENa
Data publikacji: 2020-06-30, 19:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj swoje możliwości z Polar UniteKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Unite to stylowy zegarek fitness do codziennego użytku, który prowadzi i motywuje do
Data publikacji: 2019-09-09, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFA 2019: Inteligentny zegarek zasilany ciepłem ciała i panelem słonecznym nie wymaga ładowania. Urządzenie może zrewolucjonizować rynek smartwatchyKate
Data publikacji: 2015-11-02, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom miksuje muzykę w Sklepie BiegaczaKategoria: Sport, LIFESTYLEDwóch znakomitych DJ’ów, cztery godziny najlepszych setów, a wszystko to w ramach wyd
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport