Data publikacji: 2016-04-15, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omega wprowadza na rynek zegarki odporne na pole magnetyczne o sile 15 tys. gausów. To siła spotykana w rezonansie magnetycznymKategoria: Nowe technologie, L
Data publikacji: 2020-09-29, 14:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei – Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniachKategoria: Gadgety, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w
Data publikacji: 2016-02-02, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaszalej z biznesową stylizacją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowy dress code to wyzwanie dla niejednej kobiety, która nie lubi nudy w pracy. Wiemy, jak t
Data publikacji: 2019-10-28, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opracowana przez Polaków aplikacja usprawni proces opieki nad osobami z demencją. Przyszłością są rozwiązania internetu rzeczy i robotyKategoria: Medycy
Data publikacji: 2019-06-12, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, klasyczny, fashion czy… miejski – jaki zegarek najlepiej będzie do CieKategoria: Zakupy, LIFESTYLEPodpowiadamy, jakie modele dobrać do sty
Data publikacji: 2018-09-19, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentny pasek do zegarka pozwoli prowadzić rozmowę przez dotyk palca do skroni. Branża elektroniki do noszenia rozwija się w błyskawicznym tempieKate
Data publikacji: 2015-11-02, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom miksuje muzykę w Sklepie BiegaczaKategoria: Sport, LIFESTYLEDwóch znakomitych DJ’ów, cztery godziny najlepszych setów, a wszystko to w ramach wyd
Data publikacji: 2019-11-26, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kardiologia dziś i jutro. Najbardziej obiecujące technologie nielekowe w 2019Kategoria: Medycyna, INNOWACJEPrzegląd najciekawszych technologii nielekowych
Data publikacji: 2017-06-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czasKategoria: Konsument, BIZNESZmienia się definicja pojęcia luks
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport