Data publikacji: 2019-05-23, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: City break w wielkim mieście – jak zaplanować pobyt?Kategoria: Podróże, LIFESTYLECity break – czyli krótki, weekendowy wypad do dużego miasta – zd
Data publikacji: 2018-12-19, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla pokolenia Z smartfony są wymarzonym prezentem pod choinkę. Zwykle kupowane są w stacjonarnych salonach operatorówKategoria: Handel, BIZNESSprzęt elek
Data publikacji: 2015-01-21, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom w Mobility Trends 2014Kategoria: IT i technologie, BIZNESProdukty marki TomTom zostały nominowane w kategoriach Gadżet Roku 2014 oraz Sportowy Gadże
Data publikacji: 2017-09-19, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Legendarny zegarek Steve’a McQueena powraca na ekranyKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLETag Heuer to szwajcarska marka zegarków, kojarzona od lat z samochoda
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2016-10-04, 08:37Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona „Ben 10” w Cartoon NetworkKategoria: Dziecko, LIFESTYLESuperbohater Cartoon Network, Ben Tennyson, powraca, by ratować świat przed złem w
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2019-08-02, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatche dla dzieci coraz popularniejsze. Pozwalają nie tylko na ustalenie pozycji dziecka, lecz także połączyć się z nim telefonicznie w razie potrzeb
Data publikacji: 2019-06-07, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowa liczba płatności bezgotówkowych w Polsce. W obrocie jest 41 mln kart, ponad 9 mln należy do PKO Banku PolskiegoKategoria: Handel, BIZNESPłatno�
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport