Data publikacji: 2018-02-28, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fitbit Ionic: adidas Edition – dla sportowców na dowolnym poziomie zaawansowaniaKategoria: Sport, LIFESTYLEFitbit Ionic: adidas edition jest wynikem pa
Data publikacji: 2020-12-15, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaki prezent wybrać dla niego na święta?Kategoria: Hobby, LIFESTYLEJeżeli jeszcze nie masz pomysłu, co podarować mężczyźnie pod choinkę skorzystaj z
Data publikacji: 2019-07-04, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złe nawyki, przez które tracisz cenny czasKategoria: Styl życia, LIFESTYLEWciąż brakuje Ci godzin w dobie, choć kładziesz się spać z poczuciem, że n
Data publikacji: 2019-06-12, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, klasyczny, fashion czy… miejski – jaki zegarek najlepiej będzie do CieKategoria: Zakupy, LIFESTYLEPodpowiadamy, jakie modele dobrać do sty
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2018-10-09, 06:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentne zegarki zastąpią smartfony. Wyposażone w sztuczną inteligencję pozwolą obsłużyć za pomocą komend głosowych urządzenia domoweKategoria:
Data publikacji: 2019-08-23, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej, czyli więcej. Najlepsze zegarki dla fanów minimalistycznego designuKategoria: Moda, LIFESTYLEMinimalizm co sezon szturmem wdziera się na salony –
Data publikacji: 2018-12-12, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tegoroczne święta będą znacznie bogatsze. Polacy wydadzą na ich organizację prawie 24 mld złKategoria: Handel, BIZNESŚrednie wydatki polskiej rodziny
Data publikacji: 2019-09-09, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFA 2019: Inteligentny zegarek zasilany ciepłem ciała i panelem słonecznym nie wymaga ładowania. Urządzenie może zrewolucjonizować rynek smartwatchyKate
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport