Data publikacji: 2020-09-15, 15:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessuKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessuH
Data publikacji: 2019-08-02, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatche dla dzieci coraz popularniejsze. Pozwalają nie tylko na ustalenie pozycji dziecka, lecz także połączyć się z nim telefonicznie w razie potrzeb
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2014-11-25, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch umożliwia sprawdzenie poczty, mierzy puls, liczy kalorie oraz wytycza trasę podróżyKategoria: Nowe technologie, LIFESTYLEInteligentne zegarki j
Data publikacji: 2020-10-26, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche HONOR Watch GS Pro i HONOR Watch ES debiutują w PolsceKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDziś rusza przedsprzedaż wielofunkcyjnych zega
Data publikacji: 2020-09-29, 14:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei – Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniachKategoria: Gadgety, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w
Data publikacji: 2015-06-08, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego warto trenować z pulsometrem?Kategoria: Sport, LIFESTYLEMonitorowanie pracy serca to obowiązek nie tylko profesjonalnego sportowca. Biegać z pulso
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport