Data publikacji: 2020-10-19, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenachKategoria: Technologie, INNOWACJEJesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Wa
Data publikacji: 2020-01-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynek trafia pierwszy inteligentny zegarek dla cukrzyków. Pozwoli w czasie rzeczywistym mierzyć poziom glukozy we krwi bez nakłuwaniaKategoria: Medycyna,
Data publikacji: 2017-04-20, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Robert Korzeniowski po raz trzeci weźmie udział w Biegu Rzeźnika. Trasa liczy blisko 85 kmKategoria: Gwiazdy, LIFESTYLESportowiec twierdzi, że po dwóch s
Data publikacji: 2020-10-07, 16:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy zegarek multisportowy Polar Vantage V2Kategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Vantage V2 to zaprojektowany z wyjątkową precyzją, ultralekki zegarek sportowy
Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2016-03-21, 15:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZeCircle Premium: smartwatch dla estetówKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDla osób ceniących sobie w smartwatchach nie tylko funkcjonalność, ale rów
Data publikacji: 2019-07-26, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z zegarkiem w ręku. Czy planowanie czasu co do minuty przynosi efekt?Kategoria: Styl życia, LIFESTYLENikt nie ma więcej czasu od Ciebie – może po prostu
Data publikacji: 2020-10-22, 14:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche DesignKategoria: Technologie, INNOWACJEGlobalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Desig
Data publikacji: 2013-11-06, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Martyna Wojciechowska uwielbia zegarki – traktuje je jak biżuterięKategoria: Gwiazdy, LIFESTYLEMartyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dzienn
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport