Data publikacji: 2015-10-27, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dopasuj smartwatcha do swojego styluKategoria: IT i technologie, LIFESTYLECoraz częściej spotykanym dodatkiem są smartwatche, które coraz bardziej zaskaku
Data publikacji: 2016-04-29, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch dla dzieci z funkcją SOSKategoria: IT i technologie, LIFESTYLETuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać
Data publikacji: 2021-01-05, 15:03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomócKategoria: Gadgety, INNOWACJEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie
Data publikacji: 2019-05-14, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – prezent na komunię sprzed lat. Przeżytek czy powracająca moda?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEOto cztery argumenty, dlaczego na prezent komunijny
Data publikacji: 2019-09-09, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFA 2019: Inteligentny zegarek zasilany ciepłem ciała i panelem słonecznym nie wymaga ładowania. Urządzenie może zrewolucjonizować rynek smartwatchyKate
Data publikacji: 2020-01-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynek trafia pierwszy inteligentny zegarek dla cukrzyków. Pozwoli w czasie rzeczywistym mierzyć poziom glukozy we krwi bez nakłuwaniaKategoria: Medycyna,
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2015-12-09, 11:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe Mitsubishi L200 2016 – inauguracyjna seria już w Polsce!Kategoria: Motoryzacja, BIZNESW polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie zup
Data publikacji: 2017-06-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czasKategoria: Konsument, BIZNESZmienia się definicja pojęcia luks
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport