Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2019-06-07, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowa liczba płatności bezgotówkowych w Polsce. W obrocie jest 41 mln kart, ponad 9 mln należy do PKO Banku PolskiegoKategoria: Handel, BIZNESPłatno�
Data publikacji: 2019-06-12, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, klasyczny, fashion czy… miejski – jaki zegarek najlepiej będzie do CieKategoria: Zakupy, LIFESTYLEPodpowiadamy, jakie modele dobrać do sty
Data publikacji: 2020-09-29, 14:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei – Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniachKategoria: Gadgety, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w
Data publikacji: 2018-10-04, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TAG Heuer Monaco Gulf – więcej niż zegarekKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLEIkony poznajemy po tym, jak znoszą próbę czasu. Zegarek TAG Heuer Monaco
Data publikacji: 2020-04-15, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2e – już w sprzedaży z inteligentną wagą i nową aktualizacjąKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch GT 2e – najnowszy sportowy
Data publikacji: 2015-05-19, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy zegarek – jaki wybrać?Kategoria: Sport, LIFESTYLENikogo już nie dziwi widok osoby trenującej w parku, czy na pobliskiej bieżni. Zorganizowa
Data publikacji: 2020-10-19, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenachKategoria: Technologie, INNOWACJEJesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Wa
Data publikacji: 2017-06-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czasKategoria: Konsument, BIZNESZmienia się definicja pojęcia luks
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport