Data publikacji: 2019-05-14, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – prezent na komunię sprzed lat. Przeżytek czy powracająca moda?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEOto cztery argumenty, dlaczego na prezent komunijny
Data publikacji: 2015-05-19, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy zegarek – jaki wybrać?Kategoria: Sport, LIFESTYLENikogo już nie dziwi widok osoby trenującej w parku, czy na pobliskiej bieżni. Zorganizowa
Data publikacji: 2015-10-15, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie gwiazdy kochają zegarki. Mają po kilka sztuk na różne okazjeKategoria: Moda, LIFESTYLEDla polskich gwiazd zegarek to coś więcej niż zwykły cza
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2018-02-07, 11:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek FitGo firmy Maxcom wyróżniony podczas Gali Mobility Trends 2017Kategoria: IT i technologie, BIZNESMaxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybu
Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2016-11-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polscy przedsiębiorcy łączą siły, realizując wspólne projektyKategoria: Firma, BIZNES„Polak Polakowi wilkiem” to hasło już nieaktualne, ponieważ
Data publikacji: 2019-07-15, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia na pomoc osobom starszym. Trójwymiarowy skaner pomieszczeń wykryje upadek i automatycznie wykona połączenie do opiekunaKategoria: Medycyna, INN
Data publikacji: 2018-10-09, 06:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentne zegarki zastąpią smartfony. Wyposażone w sztuczną inteligencję pozwolą obsłużyć za pomocą komend głosowych urządzenia domoweKategoria:
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport