Data publikacji: 2019-03-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartfony w przyszłości mają być noszone na ręku niczym zegarek. Nie będą też korzystać z tradycyjnych kart SIMKategoria: Gry i rozrywka, INNOWACJENa
Data publikacji: 2021-01-05, 15:03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomócKategoria: Gadgety, INNOWACJEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie
Data publikacji: 2016-02-08, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaż mi swój zegarek, a powiem Ci kim jesteś…Kategoria: Moda, LIFESTYLEParafrazując znane powiedzenie, postanowiliśmy przyjrzeć się roli zegarka we
Data publikacji: 2019-08-13, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walory estetyczne zegarków na rękę coraz ważniejsze dla PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLEPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriac
Data publikacji: 2020-04-15, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2e – już w sprzedaży z inteligentną wagą i nową aktualizacjąKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch GT 2e – najnowszy sportowy
Data publikacji: 2019-12-10, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie 6 mln Polaków nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej. Aplikacja zamieniająca liczbę kroków na nagrody ma poprawić te statystykiKategoria: Spor
Data publikacji: 2021-01-05, 14:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc vKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze sa
Data publikacji: 2018-02-12, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz ZeTime Premium – smartwatch z prawdziwymi wskazówkamiKategoria: IT i technologie, LIFESTYLESmartwatch dla tradycjonalistów – chyba tak można o
Data publikacji: 2016-04-15, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omega wprowadza na rynek zegarki odporne na pole magnetyczne o sile 15 tys. gausów. To siła spotykana w rezonansie magnetycznymKategoria: Nowe technologie, L
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport