Data publikacji: 2019-05-20, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ile mam, tyle charakterów. Jak docenisz swoją w Dzień Matki?Kategoria: Styl życia, LIFESTYLERoztargnienie i porządek, bujanie w chmurach i mocne stąpani
Data publikacji: 2017-09-19, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Legendarny zegarek Steve’a McQueena powraca na ekranyKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLETag Heuer to szwajcarska marka zegarków, kojarzona od lat z samochoda
Data publikacji: 2015-11-02, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom miksuje muzykę w Sklepie BiegaczaKategoria: Sport, LIFESTYLEDwóch znakomitych DJ’ów, cztery godziny najlepszych setów, a wszystko to w ramach wyd
Data publikacji: 2015-08-26, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek dla rowerzystyKategoria: Sport, LIFESTYLEW coraz większej liczbie polskich miast można wypożyczyć rower, a widok osoby dojeżdżającej jednoślad
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2017-06-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czasKategoria: Konsument, BIZNESZmienia się definicja pojęcia luks
Data publikacji: 2018-02-28, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fitbit Ionic: adidas Edition – dla sportowców na dowolnym poziomie zaawansowaniaKategoria: Sport, LIFESTYLEFitbit Ionic: adidas edition jest wynikem pa
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2015-06-08, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego warto trenować z pulsometrem?Kategoria: Sport, LIFESTYLEMonitorowanie pracy serca to obowiązek nie tylko profesjonalnego sportowca. Biegać z pulso
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport