Data publikacji: 2018-02-28, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fitbit Ionic: adidas Edition – dla sportowców na dowolnym poziomie zaawansowaniaKategoria: Sport, LIFESTYLEFitbit Ionic: adidas edition jest wynikem pa
Data publikacji: 2017-02-28, 15:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny trening z produktami PolarKategoria: Styl życia, LIFESTYLENowości w dystrybucji Hama Polska – zegarki i opaski fitness firmy Polar – id
Data publikacji: 2019-07-18, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponadczasowa klasyka – zegarki, które sprawdzą się w niemal każdej stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEModa bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolej
Data publikacji: 2020-09-29, 14:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei – Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniachKategoria: Gadgety, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w
Data publikacji: 2019-06-12, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, klasyczny, fashion czy… miejski – jaki zegarek najlepiej będzie do CieKategoria: Zakupy, LIFESTYLEPodpowiadamy, jakie modele dobrać do sty
Data publikacji: 2016-04-28, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEPieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię? Wielkimi krokami zbliża si�
Data publikacji: 2020-02-28, 06:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paulina Krupińska-Karpiel: Postaramy się z Damianem Michałowskim być partnerami w „DD TVN”. Nie będziemy rywalizować o puentęKategoria: Media, LIFES
Data publikacji: 2019-08-02, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatche dla dzieci coraz popularniejsze. Pozwalają nie tylko na ustalenie pozycji dziecka, lecz także połączyć się z nim telefonicznie w razie potrzeb
Data publikacji: 2020-03-26, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2e – nowy smartwatch dla dbających o zdrowie w przedsprzedażyKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEHuawei zaprezentował nowy smartwatch w
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport