Data publikacji: 2019-08-13, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walory estetyczne zegarków na rękę coraz ważniejsze dla PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLEPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriac
Data publikacji: 2020-04-22, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy zegarek outdoorowy Polar Grit XKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Grit X to outdoorowy zegarek o lekkiej konstrukcji, długim czasie pracy i nowych funkcja
Data publikacji: 2020-10-26, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche HONOR Watch GS Pro i HONOR Watch ES debiutują w PolsceKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDziś rusza przedsprzedaż wielofunkcyjnych zega
Data publikacji: 2016-11-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polscy przedsiębiorcy łączą siły, realizując wspólne projektyKategoria: Firma, BIZNES„Polak Polakowi wilkiem” to hasło już nieaktualne, ponieważ
Data publikacji: 2018-11-06, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch inny niż wszystkie – TicWatch Pro w dystrybucji marki HamaKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEUrządzenie dostępne jest w dwóch wersjach kol
Data publikacji: 2018-09-28, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzęt paramedyczny staje się coraz bardziej zaawansowany. Na rynku pojawiają się urządzenia służące do relaksu, redukcji stresu czy poprawy jakości sn
Data publikacji: 2017-02-28, 15:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny trening z produktami PolarKategoria: Styl życia, LIFESTYLENowości w dystrybucji Hama Polska – zegarki i opaski fitness firmy Polar – id
Data publikacji: 2015-12-09, 11:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe Mitsubishi L200 2016 – inauguracyjna seria już w Polsce!Kategoria: Motoryzacja, BIZNESW polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie zup
Data publikacji: 2014-11-25, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch umożliwia sprawdzenie poczty, mierzy puls, liczy kalorie oraz wytycza trasę podróżyKategoria: Nowe technologie, LIFESTYLEInteligentne zegarki j
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport