36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”.
Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek wymarzonymi ambasadorami. Taka współpraca wzmacnia wizerunek brandu i może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowej. Do jej
Nowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monochromatycznej, by uczcić powrót mody do czerni, ciemnych odcieni szarości oraz bieli. Niniejszy zegarek jest symbolicznym uosobieniem siły, funkcjonalności oraz bardz
Na rynek trafia coraz więcej elektronicznych urządzeń do noszenia. Inteligentne są już nie tylko zegarki czy opaski. Wyposażona w czujniki odzież może mierzyć naszą aktywność, a łączące się z aplikacją mobilną buty zm
Płatności bezgotówkowe cieszą się na polskim rynku coraz większą popularnością. W obrocie jest już ponad 41 mln kart, akceptowalnych niemal 800 tysiącach terminali, a za pomocą BLIK tylko w I kwartale tego roku dokonano bli
Podpowiadamy, jakie modele dobrać do stylizacji casualowych, klasycznych i miejskich, dzięki czemu z pewnością określisz, które z nich będą pasowały do Ciebie i do Twojego stylu.
W polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie zupełnie nowa, 5. generacja pickupa Mitsubishi L200 2016.
Martyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dziennikarka przyznaje, że nie zdejmuje go nawet, kiedy śpi. Jest on dla niej elementem biżuterii, który nadaje charakteru – zwłaszcza w podróży, kiedy nie może pozwolić s
Moda bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolejny sezon przynosi coraz to nowsze trendy. Coś staje się hitem sezonu, by wkrótce stać się passe, a potem znów wrócić do łask.
Tag Heuer to szwajcarska marka zegarków, kojarzona od lat z samochodami i sportami motorowymi. Legendarny model Monaco Calibre 11, z kwadratową tarczą, nosił Steve McQueen w kultowym filmie “Le Mans” z roku 1971.