Data publikacji: 2018-02-07, 11:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek FitGo firmy Maxcom wyróżniony podczas Gali Mobility Trends 2017Kategoria: IT i technologie, BIZNESMaxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybu
Data publikacji: 2016-06-29, 14:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZeSport – zegarek nawet na najtrudniejsze trasyKategoria: IT i technologie, LIFESTYLENie wszyscy lubią biegać na bieżni czy po ulicy. Istnieje spore gron
Data publikacji: 2017-05-12, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sezon komunijny w pełni. Tegorocznym hitem prezentowym elektryczne deskorolkiKategoria: Handel, BIZNESSmartfony, tablety, konsole do gier – to od kilku lat
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2020-10-07, 16:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy zegarek multisportowy Polar Vantage V2Kategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Vantage V2 to zaprojektowany z wyjątkową precyzją, ultralekki zegarek sportowy
Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2016-04-08, 13:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz uderza z nowym designemKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDobrze mieć wybór. Im większy, tym najczęściej lepiej dla kupującego. Wiedzieć o
Data publikacji: 2020-04-30, 10:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 faktów o zegarkach, o których nie masz pojęciaKategoria: Moda, LIFESTYLEZegarek – towarzyszący nam od dzieciństwa, najpierw jako mechanizm odmierzaj�
Data publikacji: 2019-11-26, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kardiologia dziś i jutro. Najbardziej obiecujące technologie nielekowe w 2019Kategoria: Medycyna, INNOWACJEPrzegląd najciekawszych technologii nielekowych
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport