Data publikacji: 2015-08-26, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek dla rowerzystyKategoria: Sport, LIFESTYLEW coraz większej liczbie polskich miast można wypożyczyć rower, a widok osoby dojeżdżającej jednoślad
Data publikacji: 2019-12-10, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie 6 mln Polaków nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej. Aplikacja zamieniająca liczbę kroków na nagrody ma poprawić te statystykiKategoria: Spor
Data publikacji: 2018-09-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFA 2018: Zaprezentowano elastyczny zegarek o funkcjonalności smartfona. Urządzenie ma wejść na rynek jeszcze w tym rokuKategoria: Sprzęt i gadżety, INNO
Data publikacji: 2016-04-28, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEPieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię? Wielkimi krokami zbliża si�
Data publikacji: 2016-04-29, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch dla dzieci z funkcją SOSKategoria: IT i technologie, LIFESTYLETuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać
Data publikacji: 2019-03-04, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzieci pod inteligentną ochronąKategoria: Dziecko, LIFESTYLEPokolenia rodziców zmieniają się, a wraz z nimi sposoby dbania o bezpieczeństwo dzieci. Obec
Data publikacji: 2021-01-05, 15:03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomócKategoria: Gadgety, INNOWACJEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie
Data publikacji: 2016-04-15, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omega wprowadza na rynek zegarki odporne na pole magnetyczne o sile 15 tys. gausów. To siła spotykana w rezonansie magnetycznymKategoria: Nowe technologie, L
Data publikacji: 2015-06-26, 10:01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tradycyjny (smart) zegarekKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiększość obecnych na rynku smartwatchy swoim wyglądem znacznie odbiega od klasycznego sty
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport