Data publikacji: 2019-01-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CES 2019: Smartwatche monitorują już ciśnienie krwi. Rynek medycznych wearables staje się coraz bardziej wyspecjalizowanyKategoria: Medycyna, INNOWACJENa
Data publikacji: 2017-11-16, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczne marzenia do spełnieniaKategoria: Dom, LIFESTYLEBoże Narodzenie to czas, kiedy możemy porzucić codzienny pośpiech i skoncentrować na tym, co
Data publikacji: 2016-04-28, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEPieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię? Wielkimi krokami zbliża si�
Data publikacji: 2017-10-14, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TAG Heuer przedstawia historię zegarków i wyścigówKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLETAG Heuer, szwajcarska firma słynąca z luksusowych zegarków, zapreze
Data publikacji: 2020-11-18, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modny dodatek do jesiennej stylizacji – czyli idealny zegarekKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedyś służył tylko do mierzenia czasu, dziś ludzie traktuj�
Data publikacji: 2019-08-23, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej, czyli więcej. Najlepsze zegarki dla fanów minimalistycznego designuKategoria: Moda, LIFESTYLEMinimalizm co sezon szturmem wdziera się na salony –
Data publikacji: 2019-11-28, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co trzeci Polak nie planuje dniaKategoria: Problemy społeczne, BIZNES36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Op
Data publikacji: 2018-09-19, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentny pasek do zegarka pozwoli prowadzić rozmowę przez dotyk palca do skroni. Branża elektroniki do noszenia rozwija się w błyskawicznym tempieKate
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport