Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2020-09-29, 14:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei – Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniachKategoria: Gadgety, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w
Data publikacji: 2018-11-06, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch inny niż wszystkie – TicWatch Pro w dystrybucji marki HamaKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEUrządzenie dostępne jest w dwóch wersjach kol
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2019-07-15, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia na pomoc osobom starszym. Trójwymiarowy skaner pomieszczeń wykryje upadek i automatycznie wykona połączenie do opiekunaKategoria: Medycyna, INN
Zmiana czasu nie pozostaje bez wpływu na nasze zdrowie. Pamiętajmy o tym nie tylko podróżując do innej strefy czasowej, ale nawet wtedy, kiedy przesuwamy nasze zegarki o godzinę. Człowiek jest przystosowany do tego, że p
Data publikacji: 2020-01-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynek trafia pierwszy inteligentny zegarek dla cukrzyków. Pozwoli w czasie rzeczywistym mierzyć poziom glukozy we krwi bez nakłuwaniaKategoria: Medycyna,
Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2018-10-04, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TAG Heuer Monaco Gulf – więcej niż zegarekKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLEIkony poznajemy po tym, jak znoszą próbę czasu. Zegarek TAG Heuer Monaco
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport