Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2019-05-07, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy materiał z grafenu jest 200 razy mocniejszy od stali, a przy tym znacznie lżejszy. Będzie stosowany w branży motoryzacyjnej, budowlanej i lotniczejKat
Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2019-03-04, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzieci pod inteligentną ochronąKategoria: Dziecko, LIFESTYLEPokolenia rodziców zmieniają się, a wraz z nimi sposoby dbania o bezpieczeństwo dzieci. Obec
Data publikacji: 2019-05-20, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ile mam, tyle charakterów. Jak docenisz swoją w Dzień Matki?Kategoria: Styl życia, LIFESTYLERoztargnienie i porządek, bujanie w chmurach i mocne stąpani
Data publikacji: 2020-11-18, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, monochromatyczny, kultowy – Fieldforce Sport ChronoKategoria: Moda, LIFESTYLENowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monoc
Data publikacji: 2018-02-07, 11:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek FitGo firmy Maxcom wyróżniony podczas Gali Mobility Trends 2017Kategoria: IT i technologie, BIZNESMaxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybu
Data publikacji: 2020-12-15, 10:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SwatchPAY! już w Getin BankuKategoria: Bankowość, BIZNESGetin Bank wprowadził do oferty nową metodę płatności zbliżeniowych SwatchPAY! Umożliwia ona
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport