Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2018-11-06, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch inny niż wszystkie – TicWatch Pro w dystrybucji marki HamaKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEUrządzenie dostępne jest w dwóch wersjach kol
Data publikacji: 2015-02-23, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom GO 5000 – Gadżet Roku 2014Kategoria: IT i technologie, BIZNESNawigacja TomTom GO 5000 wygrała w kategorii Gadżet Roku 2014 w plebiscycie Mobil
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2016-03-21, 15:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZeCircle Premium: smartwatch dla estetówKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDla osób ceniących sobie w smartwatchach nie tylko funkcjonalność, ale rów
Data publikacji: 2015-11-02, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom miksuje muzykę w Sklepie BiegaczaKategoria: Sport, LIFESTYLEDwóch znakomitych DJ’ów, cztery godziny najlepszych setów, a wszystko to w ramach wyd
Data publikacji: 2020-09-15, 15:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2 Pro wkracza na polski rynekKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch GT 2 Pro wkracza na polski rynekHuawei poszerza portfolio smartwa
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport