Data publikacji: 2018-12-12, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tegoroczne święta będą znacznie bogatsze. Polacy wydadzą na ich organizację prawie 24 mld złKategoria: Handel, BIZNESŚrednie wydatki polskiej rodziny
Data publikacji: 2019-05-14, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – prezent na komunię sprzed lat. Przeżytek czy powracająca moda?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEOto cztery argumenty, dlaczego na prezent komunijny
Data publikacji: 2021-01-05, 14:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc vKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze sa
Data publikacji: 2013-11-06, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Martyna Wojciechowska uwielbia zegarki – traktuje je jak biżuterięKategoria: Gwiazdy, LIFESTYLEMartyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dzienn
Data publikacji: 2019-07-26, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z zegarkiem w ręku. Czy planowanie czasu co do minuty przynosi efekt?Kategoria: Styl życia, LIFESTYLENikt nie ma więcej czasu od Ciebie – może po prostu
Data publikacji: 2016-10-04, 08:37Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona „Ben 10” w Cartoon NetworkKategoria: Dziecko, LIFESTYLESuperbohater Cartoon Network, Ben Tennyson, powraca, by ratować świat przed złem w
Data publikacji: 2019-03-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartfony w przyszłości mają być noszone na ręku niczym zegarek. Nie będą też korzystać z tradycyjnych kart SIMKategoria: Gry i rozrywka, INNOWACJENa
Data publikacji: 2018-10-09, 06:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentne zegarki zastąpią smartfony. Wyposażone w sztuczną inteligencję pozwolą obsłużyć za pomocą komend głosowych urządzenia domoweKategoria:
Data publikacji: 2018-09-19, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentny pasek do zegarka pozwoli prowadzić rozmowę przez dotyk palca do skroni. Branża elektroniki do noszenia rozwija się w błyskawicznym tempieKate
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport