Data publikacji: 2013-11-06, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Martyna Wojciechowska uwielbia zegarki – traktuje je jak biżuterięKategoria: Gwiazdy, LIFESTYLEMartyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dzienn
Data publikacji: 2020-03-03, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ¬Kup Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm i dobierz dodatkowy pasek w dobrej cenieKategoria: Gadgety, INNOWACJEKażdy, kto kupi smartwatch Huawei Watch GT 2 w we
Data publikacji: 2020-10-22, 14:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche DesignKategoria: Technologie, INNOWACJEGlobalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Desig
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2015-01-21, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom w Mobility Trends 2014Kategoria: IT i technologie, BIZNESProdukty marki TomTom zostały nominowane w kategoriach Gadżet Roku 2014 oraz Sportowy Gadże
Data publikacji: 2019-08-13, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walory estetyczne zegarków na rękę coraz ważniejsze dla PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLEPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriac
Data publikacji: 2020-02-25, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrera Panamericana – wyścig, który wpłynął na historię motoryzacji i… zegarkówKategoria: Motoryzacja, LIFESTYLEUroczyste otwarcia nowych dró
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2019-11-28, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co trzeci Polak nie planuje dniaKategoria: Problemy społeczne, BIZNES36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Op
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport