Data publikacji: 2020-03-26, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2e – nowy smartwatch dla dbających o zdrowie w przedsprzedażyKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEHuawei zaprezentował nowy smartwatch w
Data publikacji: 2015-06-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDC Polska: Internet rzeczy w Polsce wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Za 3 lata rynek będzie jednak wart przeszło 3 mld dol.Kategoria: Telekomunikacja, BIZ
Data publikacji: 2018-10-29, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Płatności za pomocą obrączki czy zegarka wchodzą do bankowości. W przyszłości będzie można płacić bez wyciągania smartfona z kieszeniKategoria: Sp
Data publikacji: 2014-12-23, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alkomat połączony ze smartfonem czy zegarki mierzące kroki to jedne z najpopularniejszych prezentów dla fanów inteligentnej elektronikiKategoria: Nowe tec
Data publikacji: 2019-03-06, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartfony w przyszłości mają być noszone na ręku niczym zegarek. Nie będą też korzystać z tradycyjnych kart SIMKategoria: Gry i rozrywka, INNOWACJENa
Data publikacji: 2020-10-19, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenachKategoria: Technologie, INNOWACJEJesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Wa
Data publikacji: 2020-02-28, 06:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paulina Krupińska-Karpiel: Postaramy się z Damianem Michałowskim być partnerami w „DD TVN”. Nie będziemy rywalizować o puentęKategoria: Media, LIFES
Data publikacji: 2015-11-02, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom miksuje muzykę w Sklepie BiegaczaKategoria: Sport, LIFESTYLEDwóch znakomitych DJ’ów, cztery godziny najlepszych setów, a wszystko to w ramach wyd
Data publikacji: 2014-11-25, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch umożliwia sprawdzenie poczty, mierzy puls, liczy kalorie oraz wytycza trasę podróżyKategoria: Nowe technologie, LIFESTYLEInteligentne zegarki j
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport