Data publikacji: 2018-01-29, 14:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wytrwać w postanowieniach noworocznych?Kategoria: Sport, LIFESTYLEJednym z najczęstszych postanowień noworocznych jest zrzucenie zbędnych kilogramów
Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2018-10-09, 06:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentne zegarki zastąpią smartfony. Wyposażone w sztuczną inteligencję pozwolą obsłużyć za pomocą komend głosowych urządzenia domoweKategoria:
Data publikacji: 2018-12-24, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inaho i World Clock, czyli lampa i zegarek od LexusaKategoria: Motoryzacja, LIFESTYLELexus dodał do linii Crafted for Lexus dwa kolejne, niezwykle ciekawe pr
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2019-07-18, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponadczasowa klasyka – zegarki, które sprawdzą się w niemal każdej stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEModa bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolej
Data publikacji: 2014-11-25, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch umożliwia sprawdzenie poczty, mierzy puls, liczy kalorie oraz wytycza trasę podróżyKategoria: Nowe technologie, LIFESTYLEInteligentne zegarki j
Data publikacji: 2019-09-26, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chwila, moment, 5 minut. Jak nauczyć malucha poczucia czasu?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLERodzicom często zdarza się kwitować ponaglenia dzieci krótkim �
Data publikacji: 2017-02-28, 15:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny trening z produktami PolarKategoria: Styl życia, LIFESTYLENowości w dystrybucji Hama Polska – zegarki i opaski fitness firmy Polar – id
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport