Data publikacji: 2019-07-10, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które ze
Data publikacji: 2020-11-18, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modny dodatek do jesiennej stylizacji – czyli idealny zegarekKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedyś służył tylko do mierzenia czasu, dziś ludzie traktuj�
Data publikacji: 2020-09-23, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1,3 mln za fortepian Władysława SzpilmanaKategoria: Kultura, BIZNESBlisko 1,3 mln zł – tyle zapłacono za fortepian Steinway należący do jednego z najw
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2016-04-29, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch dla dzieci z funkcją SOSKategoria: IT i technologie, LIFESTYLETuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać
Data publikacji: 2020-02-28, 06:12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paulina Krupińska-Karpiel: Postaramy się z Damianem Michałowskim być partnerami w „DD TVN”. Nie będziemy rywalizować o puentęKategoria: Media, LIFES
Data publikacji: 2017-09-19, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Legendarny zegarek Steve’a McQueena powraca na ekranyKategoria: Mężczyzna, LIFESTYLETag Heuer to szwajcarska marka zegarków, kojarzona od lat z samochoda
Data publikacji: 2018-10-09, 06:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentne zegarki zastąpią smartfony. Wyposażone w sztuczną inteligencję pozwolą obsłużyć za pomocą komend głosowych urządzenia domoweKategoria:
Data publikacji: 2021-01-19, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobi
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport